czwartek, 21 czerwca 2012

Summer

Dzisiaj Pierwszy Dzień Lata, za oknem szaleje wiatr i leje deszcz, a ja zakuwam do egzaminów. Mój aparat fotograficzny przepełniony jest przeróżnymi zdjęciami, które czekają na publikację na blogu, mam mnóstwo pomysłów na nowe posty, a czasu... brak :). Taka dola studenta, sesja pochłania dużo wysiłku psychicznego, fizycznego (bieganie na uczelnie i z powrotem 5 razy dziennie) i przede wszystkim dużo dużo czasu. Jest jednak wiele powodów do radości:
- mój blog odwiedziło już prawie 1000 osób, z czego jestem bardzo dumna i bardzo Wam dziękuję, że chcecie tu zaglądać :)
- już niedługo zaczną się moje wymarzone wakacje
- po egzaminach biorę się za wszystko to, na co teraz brakuje mi doby: posty na blogu, czytanie odłożonych na później książek, filmy, które wyświetlano w kinie przez ostatnie 3 miesiące czekają na mnie w wypożyczalni, mnóstwo przepisów na pyszne jedzonko rodzi mi się w głowie i mm... ZAKUPY ;)
Oczywiście nic Was nie ominie, będziecie informowani na bieżąco o moich wakacyjnych poczynaniach :)

Miłego dnia! :)

PS. Ogromnym plusem lata są soczyste truskawki, które na szczęście towarzyszą mi w nauce ;)


-ciasto naleśnikowe (przepis jest chyba każdemu znany :) jeżeli ktoś ma jednak problemy z proporcjami lub składnikami, proszę pisać do mnie w komentarzach lub na maila, na pewno odpowiem ;))
-ok. 0,5 kg truskawek
-cukier puder
-ciastka (np. Lu Go!)
-jogurt naturalny lub śmietana (ok. 250g)

Truskawki myjemy, wycinamy gniazda. Wrzucamy do blendera razem z jogurtem/śmietaną i miksujemy.

Naleśniki smarujemy musem i zawijamy.

Na wierzch posypujemy cukrem pudrem i pokruszonymi ciastkami. 

Mniam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!