niedziela, 4 listopada 2012

Dietetyczny obiad dla ćwiczących i nie ;)


Pisałam już, że mam ostatnio "fioła" na punkcie zdrowego jedzenia? Dzisiejszy przepis jest tego kolejnym dowodem. Został wygrzebany w poradniku dietetycznym dla osób ćwiczących fitness :) Polecam!

*porcja dla 2-3 osób:

-podwójny filet z kurczaka
-oliwa z oliwek do smażenia
-sól, pieprz, zioła prowansalskie, chili
-1 cebula
-1 papryka
-parę różyczek brokuła

Kurczaka pokroić na drobne kawałki, posypać przyprawami i przesmażyć na rozgrzanej oliwie. Dodać pokrojoną w paski paprykę, cebulę i kawałki brokuła. Podsmażyć jeszcze chwilę, a następnie zalać małą ilością wody i dusić kilkanaście minut aż mięso będzie miękkie. Doprawić i podawać (u mnie z frytkami)! 

Smacznego!


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dietetyczne obiady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :))

      Usuń
  2. podoba mi sie takie przepis:) dla mnie troche za malo weglowodanow...dzis biegalam przelaj....wiec potrzebuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no jasne, organizm musi się teraz "pożywić" węglowodanami ;) Ja dzisiaj odpuściłam trening, więc lekki obiad (dla mnie porcja bez frytek) był jak najbardziej ok ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. uwielbiam brokuły! :) widząc takie wpisy jak Twój nachodzi mnie ochota na zrobienie czegoś ze swoim ciałem, jednak mój zapał szybko gaśnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Z zapałem już tak jest... :) Ja zawsze motywuje się patrząc na swoje uda z grudkami cellulitu :D Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajny pomysł na zdrowy obiad. U mnie by musiał być z pieczonymi ziemniakami zamiast frytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) taak, uwielbiam pieczone ziemniaki :) Ostatnio uzależniłam się od nich posypanych mieszanką przypraw Kamis, polecam ;)

      Usuń
  5. eee od kiedy frytki i potrawy smażone są dietetyczne i zdrowe...hmm nie lepiej całość zrobić na parze?... będzie zdrowiej i zostanie więcej witamin, a za to mniej kalorii ;) choć potrawa z pewnością pyszna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 18, 2014

    A frytki z piekarnika czy smażone na oleju ? O_o

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł. zrobię na pewno :) Polecam pierś z kurczaka panierowaną w płatkach owsianych i otrębach! MMm pycha! http://kobietynasilowni.pl/piers-z-platkami-owsianymi tu znajdziecie przepis. Dietetycznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ;) bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!