piątek, 12 października 2012

Prawie sushi! ;)



Uwielbiam sushi. Na wszystkie sposoby :) Również takie "prawie sushi", czyli naleśniki z warzywami i tym, co tylko znajdziemy w lodówce.

*cisto:
-2 szklanki mąki
-2 szklanki mleka
-szczypta soli
-2 jajka
-łyżeczka oliwy z oliwek
-pół szklanki wody
-oliwa do smażenia

+

-2 łyżki kurkumy
-2 łyżki szpinaku rozmrożonego
-2 łyżki papryki słodkiej sypkiej

*wypełnienie:
-serek typu philadelphia lub twaróg delikatny
-ogórek/papryka/pomidory
-sałata/kapusta
-szynka/parówki/kabanosy

Składniki na ciasto połącz ze sobą i podziel na 3 części (rozlej do różnych misek). Do jednej z nich dodaj kurkumę i zmiksuj, do drugiej szpinak, a do trzeciej paprykę.

Smaż naleśniki kolejno z każdej miseczki (będą kolorowe: żółte, zielone i czerwone) i odstaw do wystygnięcia. Wypełniaj naleśniki dowolnymi składnikami i ciasno zwijaj. Pokrój naleśniki na roladki ok. 2-3 cm i wcinaj! :)

Smacznego! :)






14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na zakąskę na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mam teraz ochotę na sushi :)

    www.365dayswithfashion.blogspot.com
    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nieustanną ochotę a sushi :)) Pozrawiam

      Usuń
    2. Ja chyba się uzależniłam od sushi....

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz !
    ann-fashion-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że takie prawie-sushi podoba mi się nawet bardziej niż klasyczne ;) I te kolorowe naleśniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ekstra, na pewno wykorzystam w swojej kuchni ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!