piątek, 26 października 2012

Aura jesienno-zimowa, czyli czas na zmianę garderoby

Moi drodzy, na dworze coraz chłodniej i chłodniej, dzisiaj pojawił się nawet pierwszy śnieg :o. Nie chcemy zimy, nie chcemy zimy! Tak czy siak, raczej nas ona nie ominie. W związku z tym czas na zmianę garderoby na nieco cieplejszą. Trzeba na nowo przywitać się ze swetrami, golfami, szalami, czapkami i puchowymi kurtkami. W związku z tym mam dla Was parę zestawów, na których warto zawiesić oko.

CCC

Aldo
CCC

New Yorker

Tally Weijl

River Island

2 komentarze:

  1. Super szmatki. Ja mam bardzo podobne buty ze zdjęcia 2 te w srodku brązowe. Super noga w nich wygląda i są bardzo wygodne tylko ja mam z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też się bardzo podobają, muszę sobie takie sprawić, tym bardziej, że śniegu już po kostki ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!