sobota, 25 sierpnia 2012

Placuszki z melonem i syropem klonowym

Nie znam nikogo, kto ich nie lubi. Nie wyobrażam sobie tego, że można ich nie lubić ;). Cudowne na śniadanie, kolację czy deser. Polecam! :)

Ciasto:
-1 jajko
-3,5 szklanki mąki
-2 szklanki mleka
-0,5 szklanki wody
-2 łyżeczki cukru waniliowego
-7 łyżeczek cukru
-1 łyżka oliwy

-oliwa do smażenia
-1 melon
-syrop klonowy

Melona myjemy i obieramy. Kroimy go w cienkie plasterki lub małe kawałeczki.

Składniki na ciasto umieszczamy w misce i miksujemy, aż uzyskamy jednorodną masę. Wrzucamy melona i mieszamy łyżką.

Na rozgrzanej patelni z oliwą smażymy z obu stron małe placuszki z kawałkami melona. Przed podaniem polewamy je syropem klonowym.

Om, om, om, smacznego! ;)




14 komentarzy:

  1. Mm, ślinka cieknie na widok takich placków. :) Aż niemoralnie jest publikować takie pyszności wieczorem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudna... Jestem głodna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszki z melonem? Napewno sa pyyyyszne!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować, nie robiłam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam bardzo podobne... i są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie żółciutkie i pulchne <3 mmm, porywam!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam melony, akurat jednego mam do wykorzystania, wiec juz wiem, co z nim zrobie :D Musi byc przepyszne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam i dzisiaj też nabyłam pięknego, dużego melonika ;)

      Usuń
  9. powaliłaś mnie na kolana tymi plackami!:) z melonem jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie apatyczne, że ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pomyślałam nigdy o wykorzystaniu melona, ja zawsze używam jabłek i gruszek, ale to wydaje się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!