środa, 25 lipca 2012

"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"?

Książka Sherry Argov o bardzo intrygującym tytule, to poradnik dla kobiet zmagających się z najstarszym problemem świata- jak rozkochać w sobie mężczyznę i sprawić, by jadł Ci z ręki, a przy tym nie zatracić samej siebie i być dumną ze swoich poczynań. Lektura pełna humoru, anegdot, dobrych rad i wskazówek. Autorka przytacza przykłady z życia swoich przyjaciół i realne wypowiedzi mężczyzn, z którymi przeprowadzała wywiady.
Według mnie naprawdę warto sięgnąć po tę książkę, ponieważ po przeczytaniu jej:
1. Poczujesz się bardziej dowartościowana, piękna i silna,
2. Upewnisz się, że jesteś w stanie osiągnąć wszystko czego tylko pragniesz,
3. Przestaniesz zamartwiać się tym, co myślą o Tobie inni,
4. Lepiej będziesz radziła sobie w relacjach damsko-męskich,
5. Twój mężczyzna będzie... jadł Ci z ręki ;).
Oczywiście nieco koloryzuję i parodiuję, ale szczerze polecam tę lekturę. Jest lekka, zabawna i pomocna. W sam raz na wakacyjny relaks i... wakacyjny romans ;).


2 komentarze:

  1. Ostatnio widziałam na półce tę książkę i zastanawiałam się nad kupnem. W końcu odłożyłam, myśląc, że przecież takim aniołkiem to znowu nie jestem, a to pewnie kolejny poradnik typu "jak jeść bezę" ;) Ale po przeczytaniu twojej recenzji chyba jednak ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda to sprawa indywidualna, ale myślę, że w tej książce każda kobieta znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!