poniedziałek, 10 września 2012

Hand-made


Chcę Wam pokazać małe zmiany, jakie własnoręcznie wprowadziłam, aby lekko zmienić wygląd prostej bluzki. Bokserka kosztowała mnie ok. 20 zł (Stradivarius), falbanka z pasmanterii- 2,50 zł za metr. Użyłam też koralików, które zalegały mi w szufladzie po tym, jak parę miesięcy temu rozerwał mi się naszyjnik. Postanowiłam je wykorzystać i tak oto powstał mój mały Handmade ;)





Nie mam maszyny, więc wszystko przyszywałam ręcznie. Jak Wam się podoba? :))




19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bluzka ma nowe życie, świetnie to wygląda :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie następna kreatywna osóbka obserwuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;D

    u mnie do wygrania bransoletka od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka jest ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo się podoba ! :) Słodkie DYI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam

      Usuń
  7. Wygląda ekstra, w ogóle świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie. Na pewno się odwdzięczę ;). Miłego dnia!